Jeśli miałeś do rankingu różnych zawodów na jak ważne komputer jest do sukcesu tej firmy, jesteśmy pewni, auto detailing profesjonalistów byłoby blisko dołu sterty, niektóre z nich głosząc, "Pracuję z moich rąk i nie potrzebuję cholernego komputera." Więc to zrozumiałe, dlaczego wiele auto detailerów pytanie, czy to nawet warto poświęcić czas i koszty, aby zainwestować w profesjonalnej stronie internetowej.
W większości przypadków, to wahanie, aby być wprowadzane w 21 wieku sprowadza się do faktu, że niektóre szczegóły samochodów są po prostu tkwi w ich sposobów. Albo nie chcą wydać dobrych pieniędzy na komputer. A potem jest koszt zatrudniania jakiegoś drogiego czarodzieja technologii, aby skonfigurować swoją stronę internetową.
Ale oto chodzi: Prawie wszyscy detailerzy, dla których stworzyliśmy stronę internetową(tak, oprócz szkolenia profesjonalnych auto detailerówi sprzedaży najlepszego profesjonalnego sprzętu i materiałów do auto detailingu, budujemy strony internetowe dla naszych Autoryzowanych Licencjobiorców Detail King) powiedzieli nam, że od 50 do 80 procent ich nowego biznesu jest generowane przez tę stronę!
Spójrzmy prawdzie w oczy. Możesz tylko wyjść i fizycznie sprzedać swój biznes auto detailing tyle godzin dziennie. I chyba że jesteś Marvel action figure, nie ma tylko tyle nieruchomości, które można pokryć w ciągu dnia. Z drugiej strony, profesjonalnie zbudowana i utrzymywana strona internetowa sprzedaje i rynków dla Twojej firmy auto detailing 24/7. Oznacza to, że Twoja strona jest nadal w górę iw działa - jest przeglądany przez potencjalnych patronów - podczas gdy ty śpisz, jeść, pracować, a nawet na wakacjach. Zaczynając dostać obraz?
Niektóre z innych korzyści z posiadania profesjonalnej strony internetowej dla Twojej firmy auto detailing obejmują:
- Zmniejszenie kosztów pracy: Word of mouth, broszury i ulotki są świetne dla coraz słowo o swoim sklepie auto detailing, ale wszystkie one są pracochłonne. Twoja własna strona internetowa robi to lepiej i bez konieczności biegania po całym mieście sprzedając się do zupełnie obcych ludzi.
- Ryby, gdzie ryby pływają: Większość potencjalnych i powracających klientów korzysta z Internetu w celu zbadania produktów i usług, których potrzebują, w tym profesjonalnego auto detailingu.
- Get znaleźć: Wierzcie lub nie, coraz ich samochód szczegółowy nie jest najwyższym priorytetem wśród większości konsumentów, więc kiedy są na polowaniu na dobry detailer, nazwa nie jest na szczycie ich listy. To dlatego, że nie mają listy. Muszą szukać jej online. Prawdopodobnie słyszałeś już o loterii: "Nie możesz wygrać, jeśli nie weźmiesz udziału". To samo odnosi się do marketingu Twojej firmy. Jeśli nie jesteś obecny w Internecie, mniej osób będzie mogło Cię znaleźć.
- Właściwe miejsce w odpowiednim czasie: Z własnej strony internetowej, potencjalni klienci mogą sprawdzić cię w czasie wolnym, zobaczyć, co masz do zaoferowania, spojrzeć na kilka zdjęć przed i po, i dostać pomysł o sile swoich usług auto detailing.
- Wiarygodność się liczy: Posiadanie linków na swojej stronie internetowej do opinii o Twojej firmie, a także do Facebooka i Twittera, gdzie potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, oznacza jeszcze więcej ekspozycji dla Twojej marki.
Jeśli przekonaliśmy Cię, że strona firmowa jest drogą do zrobienia, to świetna wiadomość. Ale nie chcemy, abyś wybiegł i jury-rig swoją własną stronę z taśmy klejącej i trochę złego kodowania. Bo chyba że jesteś żonaty z profesjonalnym projektantem stron internetowych / programista, jesteś prawdopodobnie będzie potrzebował pomocy, aby uzyskać szacunek witryny w górę iw eksploatacji.
Pomyśl o tym w ten sposób: Nie pokazałbyś się w firmie klienta z mobilnej platformy, która ma łyse opony, wyszczerbiona farba i brudny wygląd zewnętrzny, prawda? To samo dotyczy Twojej strony internetowej. Musi być łatwa do manewrowania, schludna, czysta i profesjonalna.
Dowiedz się więcej na http://mercedes-czesci.pl/.